İçeriğe geç
Uygulama

GÜNCEL

Vergi Beyannamelerine Uygulanan Damga Vergilerinde Artış

06 Eylül 2025 tarihli ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzalı karar Resmî Gazete’de yayımlandı. Kararla birlikte, çeşitli vergi beyannamelerine uygulanan maktu damga vergisi tutarlarında yüzde 49 oranında artış yapıldı.

Kayserim.net · kayserim.net

· Güncellendi:

1 dk okuma

06 Eylül 2025 tarihli ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzalı karar Resmî Gazete’de yayımlandı. Kararla birlikte, çeşitli vergi beyannamelerine uygulanan maktu damga vergisi tutarlarında yüzde 49 oranında artış yapıldı.

Güncellenen damga vergisi tutarları, farklı beyanname türlerine göre aşağıdaki şekilde belirlendi:

Yeni Damga Vergisi Tutarları:

Yıllık Gelir Vergisi Beyannamesi: 1.000,00 TL

Kurumlar Vergisi Beyannamesi: 1.350,00 TL

Katma Değer Vergisi (KDV) Beyannamesi: 665,00 TL

Muhtasar Beyanname: 665,00 TL

Diğer Vergi Beyannameleri: 665,00 TL

Gümrük İdarelerine Verilen Beyannameler: 1.350,00 TL

Belediye ve İl Özel İdarelerine Verilen Beyannameler: 495,00 TL

Sosyal Güvenlik Kurumu’na Verilen Sigorta Prim Bildirgeleri: 495,00 TLYeni tutarlar, 6 Eylül 2025 itibarıyla yürürlüğe girdi.

WhatsApp X Facebook

Bu haber kayserim.net’ten

Kaynak: Kayserim.net · Güncelleme: 6 Eylül 2025 Cumartesi 01:30

Haberin kaynağı: kayserim.net’te aç

Son haberler

Güncel
CanlıRadyo Radar 91.8
Uygulamada aç